Pakalpojuma ietvaros Valsts reģionālās attīstības aģentūra (VRAA) nodrošina pakalpojuma saņēmējam e-pakalpojumu izstrādes un izpildes vides nodrošināšanu un e-pakalpojumu izmitināšanu Valsts pārvaldes pakalpojumu portālā Latvija.gov.lv (turpmāk – Latvija.gov.lv).

Pakalpojumu var saņemt valsts pārvaldes iestādes, pašvaldības un juridiskas personas, kuras veic valsts deleģētu funkciju izpildi.

Pakalpojuma izmantošana ir bez maksas.

Par pakalpojuma izmantošanu tā saņēmējam nav jāslēdz līgums ar VRAA, jo pakalpojuma sniegšana notiek saskaņā ar Ministru kabineta 2016.gada 14.jūnija noteikumiem Nr.374 “Valsts informācijas sistēmu savietotāja noteikumi”

Pakalpojuma informācija

Pakalpojuma ietvaros VRAA nodrošina:

  • Iespēju pakalpojuma saņēmējiem izmitināt savus e-pakalpojumus (EP), kas izstrādāti VRAA piedāvātā EP platformā, Valsts pārvaldes pakalpojumu portālā Latvija.gov.lv
  • EP izstrādes un izpildes vidi, kas ietver vadlīniju un izstrādē izmantojamās dokumentācijas komplektu, piekļuves EP izstrādē izmantojamām bibliotēkām un piemēriem, VRAA koplietošanas komponenšu izmantošanu
  • EP izmantojamo iestādes servisu publicēšanu API Pārvaldniekā, kā arī iespēju EP izmantot citu iestāžu servisus, kas publicēti API Pārvaldniekā (iestādēm par servisu izmantošanu savstarpēji jāvienojas). API Pārvaldnieka izmantošanas nosacījumi ir aprakstīti Datu apmaiņas nodrošināšanas pakalpojuma aprakstā
  • konsultācijas EP plānošanas, projektēšanas, izstrādes, lietojamības novērtēšanas un uzturēšanas laikā
  • EP programmatūras piegādi VRAA EP testa un produkcijas vidēs, izmantojot automatizētu piegāžu pārvaldības risinājumu (aprakstīts Piegāžu kārtība | Valsts reģionālās attīstības aģentūra (vraa.gov.lv))
  • EP atbilstības pārbaudes pret izstrādes, arhitektūras, lietojamības un portāla dizaina vadlīnijām
  • lietotāju pārvaldības un atbalsta pakalpojumus visā EP dzīvesciklā, sākot no tā izstrādes līdz darbināšanai produkcijas vidē, kā arī tās laikā
     
  •  EP darbināšanas procesā tiek nodrošināta 1. līmeņa konsultāciju (t.sk. VPVKAC) sniegšana EP lietotājiem, kā arī jautājumu, sūdzību un priekšlikumu nodošana iestādei

Izmantošanas nosacījumi un sadarbības uzsākšanas procedūra

Informācija par E-pakalpojumu izmitināšanu Latvija.gov.lv, izmantošanas nosacījumi un sadarbības procedūras ir pieejamas koplietošanas komponentes “E-pakalpojuma izmitināšana” aprakstā.

Latvija.gov.lv ir testa vide, kura publiski nav pieejama, bet piekļuves tai tiek nodrošinātas pēc pieprasījuma atbilstoši E-pakalpojuma reģistrēšanas procedūras 4.solim.

Nodrošināmais servisa līmenis (SLA)

E-pakalpojumu izstrādes un izpildes vide, kā arī Latvija.gov.lv tiek nodrošināti katru dienu, 24 h diennaktī.

Pakalpojuma pieejamības rādītāji:

  • Darba dienās darba laikā no 8:30 līdz 17:00 – 99.0 % mēnesī no paredzētā pakalpojuma sniegšanas laika.
  • Visā pārējā laikā – 97.0 % mēnesī no paredzētā pakalpojuma sniegšanas laika.

Reakcijas laiki:

  • Pieteikuma apstrāde lietvedībā pēc sākotnējās saņemšanas iestādē, pirms nodošanas ekspertam: 1 darba diena (dd)
  • Pieteikuma apstrādes uzsākšana pie eksperta, pēc tā saņemšanas no lietvedības: 1dd
  • Atbalsta sistēmas uzdevuma izpildes uzsākšana atbalsta sistēmā no pieteikuma saņemšanas brīža darba laikā: 2h
  • Atbalsta sistēmas uzdevuma izpilde atbalsta sistēmā (ja nav atliktais izpildes datums): 10dd
  • Atbildes sniegšana e-pasta konsultācijā darba laikā: 48 h

Atbalsts

Iestāde un tās izstrādātāja pārstāvji visa procesa laikā var saņemt konsultatīvo atbalstu, rakstot uz e-pastu atbalsts@vraa.gov.lv.

VRAA atbalsta dienests sniedz konsultācijas darbdienās: P.- C. no 8:30 līdz 16:30, piektdien no 8:30 līdz 16:00. Pirmssvētku dienās darba laiks ir saīsināts.

VPVKAC darba laiks e-pakalpojumu lietotāju atbalstam ir pieejams https://www.pakalpojumucentri.lv/vpvkac

Novērtē IT pakalpojumu

Sniedziet savu ieguldījumu IT pakalpojuma novērtēšanā, aizpildot aptaujas anketu.